proiectele noastre_

Xerox-eaza fapte bune, Xerox 45 de ani

Concept campanie de comunicare integrata pentru Xerox Romania.

Obiectivele campaniei: 17
  • Pozitionarea campaniei scoate in evidenta faptul ca Xerox este un partener strategic, cu traditie in Romania. Povestea Xerox este una plina de inovatii, de la echipamente de print la zona de servicii integrate dedicate.
Mecanismul propus: 16
  • Conceptul are la baza un mecanism din zona de responsabilitate sociala, ce este sustinut de ideea de a multiplica faptele bune, ideile si proiectele inovatoare, care ulterior pot fi comunicate creativ catre audienta, printr-o carte ce marcheaza aniversarea a 45 de ani de inovatie si traditie Xerox in Romania
  • Clientii B2B, partenerii de business, clientii B2C, angajatii Xerox si ONG-urile care au idei inovatoare vor fi invitati sa isi impartaseasca faptele bune pe un microsite conectat la o aplicatie de facebook
  • Se vor vota cele mai bune 45 de fapte bune, ce vor fi incluse in cartea aniversara “Xerox-eaza fapte bune, Xerox 45 de ani” iar din acestea se va selecta cea mai valoroasa fapta buna ce va fi premiata cu o excursie de voluntariat in China
  • Cartea “Xerox-eaza fapte bune, Xerox 45 de ani” va fi lansata in cadrul unui eveniment ce va marca ziua oficiala Xerox Romania
Beneficii: tick
  • Dezvoltarea canalelor de promovare online
  • Se atinge latura emotionala a publicului tinta, generand efecte pe termen lung asupra perceptiei brand-ului