proiectele noastre_

Trecut, prezent si viitor: 177 de ani de experienta

Concept pentru campania de comunicare integrata pentru Wolters Kluwer Romania, unul din clientii nostri globali, cei mai mari furnizori de informație specializata, produse si servicii dedicate profesionistilor.

Obiectivele campaniei: 17
  • Cresterea notorietatii brandului Wolters Kluwer in Romania si generarea de lead-uri pentru cele 2 solutii ce fac obiectul campaniei
Mecanismul propus: 16
  • Conceptul campaniei scoate in evidenta importanta trecutului insa pune accent pe zona de inovatie, tehnologie si solutii moderne ce pot ajuta orice profesionist in a fi mai bun, mai eficient si mai bine pregatit pentru clientul sau. Cum? Avand acces la cel mai de pret lucru, accesul la informatie
  • Conceptul se bazeaza pe integrarea mai multor canale de comunicare: participarea la conferinte, organizarea unui eveniment C-level pentru clientii strategici, campanie de lead nurturing, campanie de PR sustinuta on line si organizarea primei conferinte marca WK
Beneficii: tick
  • Buget optimizat vs. rezultate si impact, completat de creativitatea folosirii resurselor
  • Conceptul este scalabil si poate fi folosit ca si campanie integrata de comunicare pe termen lung pentru actiunile de marketing