O istorie de viitor, 60 de ani de Romcontrol
Eveniment aniversar de brand, organizat pentru a celebra implinirea celor 60 de ani de existenta a companiei, impreuna cu angajati si cei mai importanti clienti.
Obiectivele campaniei: |
|
- Intarirea imaginii firmei ca o companie solida si profesionista, un partener pe termen lung
- Un „multumesc” adresat si clientilor pentru colaborarea de pana acum precum si pentru cea viitoare
- Promovarea companiei ca una de success pe termen indelungat
Mecanismul propus: |
|
- Organizarea unui eveniment de brand, care a avut ca tema: “O Istorie de viitor, 60 de ani de Romcontrol”
- Conceptul s-a regasit pe invitatii, banner spider, sevalete, stegulete, logo si machete ce au surprins momente cheie ale istoriei companiei, toate realizate sub tema evenimentului
- Un video aniversar de brand, realizat special pentru acest eveniment a reprezentat punctual culminant al serii
- Evenimentul a fost coordonat de un MC, iar actrita Oana Pelea a fost invitata ca si speaker motivational. In plus, Ovidiu Lipan Tandarica si Trupa 10 Prajini au fost cei care au incalzit atmosfera cu ritmuri balcanice
- Invitatii au primit la final, ca amintire: o sticla de vin cu eticheta personalizata, un suport de carti de vizita din piele naturala si poza de la eveniment, imprimata in timp real
Rezultate si impact: |
|
- Un eveniment original, cu impact pozitiv asupra invitatilor, in care se intareste imaginea companiei ca lider in domeniu, prin adoptarea unei strategii pe termen mediu si lung ce are la baza principii legate de competitivitate, inovatie si adaptabilitate la cele mai noi tehnologii. O istorie ce pune bazele viitorului.