Concept pentru organizare unui eveniment inovativ regional pentru unul din clientii nostri globali din industria IT&C.
Obiectivele campaniei: | ![]() |
- Realizarea unui eveniment de brand, cu participarea clientilor strategici, a angajatilor din Romania si Bulgaria, dar si a presei de specialitate
- Intarirea imaginii companiei ca o companie de top, performanta si competitiva
Mecanismul propus: | ![]() |
- Organizarea unui eveniment de brand sub tema: “Calatorie in viitor: Tehnologie 3D ”
- Concept sustinut de proiectii 3D personalizate, invitatii avand ocazia sa vizualizeze momentele importante din evolutia brand-ului
- Efectul 3D realizat in mijlocul multimii pentru a capta atentia tuturor participantilor
- Tema evenimentului este sustinuta si de mini-holograme dispuse aleatoriu in sala
- Elementul de originalitate este faptul ca MC-ul evenimentului este unul virtual
Beneficii: | ![]() |
- Intarirea imaginii si reputatiei companiei ca lider incontestabil in zona de tehnologie mobila
- Posibilitate de networking si generare de noi proiecte